2016. május 4., szerda

Kedves Otthoniak!

A mai napot „hajnali” 8 órakor kezdtük. Miután minden reggeli finomságot megkóstoltunk, 6 km-es túrára indultunk a körtvélyesi Szent Anna templomhoz. Innen Krasznahorka várához vezetett az utunk, ahol örömmel állapítottuk meg, hogy a vár régi pompájában büszkélkedik. Sajnos még csak kívülről látogatható. A vár utolsó tulajdonosa, gróf Andrássy Dénes és felesége temérdek drágakővel kirakott síremléke mindnyájunkat elkápráztatott. Délben a szepsi általános iskola vezetősége fogadott minket és megnézhettük a helyi tájházat. Délután érkeztünk meg az ország keleti fővárosába, Kassára. Itt tisztelegtünk Rákóczi emléke előtt és megcsodáltuk a város gazdag nemesi házait. A Szent Erzsébet Székesegyház lenyűgözött minket.
Jelenleg kellemesen elfáradva utazunk a szállásunk felé erőt gyűjtve az esti táncházra. Hamarosan képeket is küldünk.
Holnap meghódítjuk a Magas-Tátrát! J

Üdvözlettel: Kosztolányi Julianna, Kollár Mariann és az iskola hetedikes különítménye